Wednesday, August 18, 2021

Build You A Funnel In Clickfunnels











About:

I'll build and setup a Clickfunnels website for you with a design based on your requirements. 



No matter if you want a Lead Magnet funnel or a membership funnel, I can do this for you.



I can help you with the following Clickfunnels tasks:



  • Landing / Squeeze / Opt-in funnel pages
  • Clickfunnels sales pages / sales funnel using 
  • Membership Funnel using Clickfunnels
  • Webinar Registration
  • Email Autoresponder integration with double optin process
  • Clickfunnels payment integration (Paypal, Stripe, etc.) with sales pages
  • Thank You Pages
  • Download Pages
  • Custom Domain Setup
  • And much more... (just write me your requirements)



PLEASE CONTACT ME WITH YOUR REQUIREMENTS BEFORE PLACING AN ORDER



Contact me now and lets see what I can do for you.

Reviews


:

Sehr unkompliziert und entgegenkommend

:

Yougeen ist hervorragend und hat einen verlässlichen und kompetenten Eindruck hinterlassen. Ich hatte diverse Anpassungen in meinem Funnel zu erledigen und musste diverse Schnittstellen wie Funnelish, ActiveCampaign, CopeCart usw. einrichten lassen. Ich kann Yougeen absolut empfehlen und für mich Schweizer sehr praktisch, da er Deutsch spricht.

:

Great job, great communication. I'm looking forward to placing the next order. Großartige Arbeit, tolle Kommuniklation, freue mich schon darauf den nächsten Auftrag zu geben.

:

Eugen is a great guy and super engaged. He is not only doing the job better than expected, he truly takes care of the whole process. I like it when people do not talk about why it's not going to work, instead he always comes with a solution. Absolutely great. Thank you.

:

Es war nicht sehr einfach für Eugen, da er einen bestehenden Funnel, der noch nie Live war, reparieren und testen musste. Tolle Kommunikation und echt angenehme Zusammenarbeit. Freue mich auf weitere Projekte.




No comments:

Post a Comment